Grandhotel Starý Smokovec s medzinárodnou cenou
STARÝ SMOKOVEC (6. december 2013) – Tatranský Grandhotel**** v Starom Smokovci získal medzinárodné ocenenie Best Quality Award 2013 v hotelovej sekcii Exclusiv. Rozhodli o tom samotní klienti v 15. ročníku súťaže rakúskej spoločnosti Connex, ktorá každoročne oceňuje partnerské hotely na základe hodnotenia klientov po skončení pobytu. Do samotnej súťaže bolo zapojených približne dvetisíc hotelov zo strednej Európy.
„Získanie takéhoto ocenenia pre jediný hotel zo Slovenska je pre nás pocta a len potvrdzuje naše veľké úsilie v tom, že hostia nielen odchádzajú z nášho hotela spokojní, ale že sa nám do Tatier aj pravidelne vracajú. Príjemná atmosféra v hoteli pripomínajúca domov, služby na vysokej úrovni, kvalitná gastronómia a možnosť zrelaxovať priamo pod tatranskými štítmi, vytvára pre klienta jedinečný zážitok, ktorý v ňom zanecháva nielen dobrý dojem, ale aj priestor pre uznanie. Táto cena bude pozitívne vplývať na zamestnancov, kde ich snaha rozpoznávaná pravidelne laickou verejnosťou, je teraz pretavená aj do odborného ocenenia. Nechceme zaspať na vavrínoch, ale naďalej napredovať a vytvárať pre návštevníkov nezabudnuteľný pobyt v našom hoteli,“ komentoval ocenenie Marek Koumal, riaditeľ Grandhotela****, Starý Smokovec.
Kritéria pre udelenie ceny spočívajú v hodnotení klientov cez kontaktný formulár po skončení pobytu v hoteli, spoluprácou s rezervačnou centrálou spoločnosti, či počtom rezervácií v hoteli. Klienti formou dotazníkov hodnotia otázky od zarezervovania si pobytu po check-out. Tie skúmajú spokojnosť ubytovaných s čistotou izieb, prístup personálu, servis, informácie k aktivitám v okolí, ponuku hotela, pozitívnu a negatívnu skúsenosť a ďalšie. „Vzhľadom k tomu, že v uplynulom období bola v Grandhoteli Starý Smokovec neustála spokojnosť klientov, bolo to ďalšie plus pre udelenie ceny,“ uviedla Marie Scott, manažérka Connex Marketing Group GmbH.
Rakúska marketingová spoločnosť Connex funguje od roku 1986 a špecializuje sa na oblasť získavania zákazníkov a motiváciu zamestnancov. Pôsobí v desiatich krajinách Európy.
Zdroj: TMR